صنایع تهویه آذران

وبلاگ رسمی وب سایت تهویه آذران

صنایع تهویه آذران

وبلاگ رسمی وب سایت تهویه آذران

فروشگاه صنایع تهویه آذران ارومیه

مقدمه

برای تهویه هوا و خنک کردن دستگاه ها و... استفاده می شود و اگر هم نباشد قطعا مشکل بزرگی را برای دستگاه می زند. برای جلوگیری از این امر در حین خراب شدن فن باید به تعویض آن اقدام کرد ولی همه فن های موجود بازار دارای استاندارد نبوده و بونجول هستند. پیشنها ما به شما استفاده از فن های استاندارد از مراکز فروش معتبر در هر شهر و مکان است.

  

صنایع تهویه آذران

صنایع تهویه آذران دارای 5 سال سابقه در کلانشهر ارومیه می باشد فروشگاه آذران انواع فن های ایرانی و خارجی را روانه بازار می کند و همواره در تلاش است با جنس های تضمینی از متضرر شدن خریداران جلوگیری به عمل آورد. 

مارک فن های موجود: خزر فن،  دمنده، الکتروژن، ریلاگ، ژنیران، دنا، بهداد و... آذران ارائه دهنده فن های صنعتی، خانگی، سانتریفیوژ، بلورر، بلوئرهای فشار قوی، سقفی، مکانیکی، رادیال، آکسال، سیستم های تاسیساتی، دیواری و... می باشد و تامین  کننده نیازهای مرغداری و دامداری ها، هتل، تالار، رستوران، استخر، گلخانه، سالن های کشاورزی، ادارات، کارخانجات و... در سطح گسترده در داخل و خارج از شهر است. 



ناگفته نماند انواع فن های مورد نیاز برای سردخانه ها و دستگا های جوجه کشی و البته نانوایی ها جز پر فروش ترین محصولات فروشگاه می باشد.

فروش تضمینی فن و تهویه 

فروشگاه آذران فن و دمنده هایی را که ارائه می دهد همواره برای همه آن ها گارانتی در نظر می گیرد. به عنوان نمونه: دمنده دارای 18 ماه گارانتی پس از فروش و فن خزر نیز 12 ماه گارانتی می باشد.

توزیع قطعات فن ها:

قطعات جانبی فن ها بعد از شکستن قابل تعمیر هستند و نیازی به تهیه فن جدید نیست صنایع آذران نیز قطعات این فن ها را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است. از جمله این قطعات:

پروانه های پلاستیکی، فلزی، ایلکا، آلومینیومی، مولتی وینگ و دمپرهای گالوانیزه در سایزهای مختلف و زخیم.

عرضه کننده انواع:

1-دینام و الکتروموتورهای خانگی، سبک و سنگین، ایلکا با 2800-1400-900 دور در دقیقه سه فاز و تک فاز- موتورهای 10-16-5 ولت.
2-فن های کامپیوتری و رک در انواع سایز و ولتاژ
3-انواع تایمر، ترموستات، فن های یخچالی، پمپ کولرها
4-بلوورهای دستی و دم های برقی در تمامی سایزها

مشاوره رایگان

مشاوره  و محاسبه انواع سانتریفیوژ و اگزوز فن برای مراکز مورد نیاز.
مشاور در انتخاب انواع سیستم های انتقال هوا با موتورهای خارجی و ایرانی

دعوت به همکاری

فروشگاه صنایع تهویه آذران ارومیه آماده همکاری با تمامی ارگانهای دولتی، خصوصی، بیمارستان ها، کارخانجات و کارگاه های تولید دستگاه های جوجه کشی و ماشین آلات نانوایی ، سردخانه ها ، گلخانه و پرورش دهندگان دام و طیور می باشد. ثبت سفارشات نیز به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میگیرد.

تخفیف های ویژه ای نیز برای اصناف محترم، صنعتگران و خریداران گرامی در نظر گرفته است و هزینه حمل نیز کاملا صفر می باشد و تمامی اجناس با قیمت خرید عرضه می شود.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد