صنایع تهویه آذران

وبلاگ رسمی وب سایت تهویه آذران

صنایع تهویه آذران

وبلاگ رسمی وب سایت تهویه آذران

فن حلزونی ماینر تهویه آذران

فن حلزونی ماینر 

برای خنک سازی و ایجاد جریان هوای تازه و نیز در راستای کاهش صدای فن ماینرهای خانگی و افت مصرف برق،کاربرد جت فن حلزونی ماینر که دارای صدای بسیار کمتری نسبت به فن های ماینر می باشد رواج روزافزونی یافته است.از آنجا که نگهداری دستگاه ماینر و کاربرد تجهیزات جانبیِ استاندارد از اهمیت شایانی برخوردار است لذا انتخاب و استفاده از جت فن حلزونی ماینرِ استاندارد می تواند در راستای عملیات ماینینگ نقش اثرگذاری ایفا نماید. 

  

 جت فن حلزونی ماینر دارای حالت توربو و دایم کار می باشد که امکان استفاده از جت فن حلزونی ماینر را با کارکرد در دورهای متفاوت فراهم می آورد. 


جت فن حلزونی ماینر بصورت دو سرشفت با سیم پیچی مسی چهارحالته طراحی و تولید شده است. 


ولتاژ مورد نیاز برای ورودی جت فن حلزونی ماینر ۲۲۰  ولت می باشد.یعنی به راحتی می توان از جت فن حلزونی ماینر در مصارف برق خانگی استفاده نمود. 


جت فن حلزونی ماینر به حالت دوبل پروانه ای (اصطلاحا دارای پروانه دوقلو می باشد)طراحی شده است. 


دور موتور جت فن حلزونی ماینر در هر چهار سرعت قابل تنظیم می باشد. 


سرعت چرخشِ فن جت فن حلزونی ماینر به میزان ۱۳۵۰ دور در دقیقه می باشد. 


میزان مصرف برق جت فن حلزونی ماینر ۱۶۰ وات است. 


اگر بخواهیم صدای ناشی از کارکردِ جت فن حلزونی ماینر را مقایسه کنیم می توان اذعان نمود که صدای کارکرد جت فن حلزونی ماینر در حد یک پنکه خانگی می باشد. 


جت فن حلزونی ماینر در تمامیِ مدل های ماینر می تواند مورد کاربرد قرار گیرد و منعی در استفاده از جت فن حلزونی ماینر در هیچ یک از مدل های ماینر وجود ندارد.البته بنا به میزان نیازِ دستگاههای مختلف به خنک سازی، می توان از یک یا دو فن حلزونی ماینر بطور همزمان استفاده نمود. 


با کاربرد جت فن حلزونی ماینر دمای دستگاه ماینر به زیر ۶۵ درجه کاهش می یابد که همین موضوع موجب افزایش طول عمرمفید دستکاه و افزایش راندمان در بحث ماینینگ می شود. 


با کاربرد جت فن حلزونی ماینر دمای هشتبردهای ماینر در حد ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد. 


دهانه خروجی جت فن حلزونی ماینر دارای قطر ۱۵ سانتی می باشد که با یک قطعه تبدیل که به همراه جت فن حلزونی ماینر ارایه می شود می توان آنرا به قطر ۱۲ سانت تبدیل نمود.این موضوع کمک می کند کاربرد جت فن حلزونی ماینر در تمامی مدل های مقدور گردد. 


در ماینرهای مختلف که دارای فن هایی با ابعاد متفاوت می باشند می توان از اگزوزهایی با ابعاد متناسب استفاده نمود و به راحتی جت فن حلزونی ماینر را با استفاده از اگزوز ماینر یا مبدل مخصوص به دستگاه متصل نموده و مورد کاربرد قرار داد. 


از آنجا که جت فن حلزونی ماینر نقش عملکردِ فن ماینر را ایفا می کند استفاده از یک شبیه ساز یا سیمیلاتور امری اجتناب ناپذیر می باشد.انتخاب یک شبیه سازِ متناسب با برند و مدل دستگاه ماینر بسیار ضروری است که در دراز مدت آسیبی به دستگاه نرسد.

انواع فن حلزونی ماینر

فن حلزونی ژن
فن حلزونی کیا
فن حلزونی الکتروژن
فن حلزونی سامیار پلاستیکی
فن حلزونی سامیار فلزی


برای خرید فن حلزونی کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد